The Addams Family
Tijdens de kerstvakantie te zien in Den Haag

Antwoorden op veel gestelde vragen 

  • Deze musical is geheel in het Nederlands. Zowel de liedjes als de gesproken teksten zijn in het Nederlands. De productie wordt begeleid door een live orkest.
  • Reeds gekochte tickets kunnen niet geruild worden.
  • Per voorstelling zijn slechts een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Invalide plaatsen zijn alleen telefonisch te bestellen via het theater zelf en voor het World Forum Theater en het RAI Theater via Eventim 088-0112615.
  • Rolstoelplaatsen worden, in verband met de zeer beperkte beschikbaarheid hiervan in het theater, nooit via externe sites verkocht maar zijn alleen telefonisch via Eventim of de kassa van het theater te bestellen. Het ruilen van normale tickets voor rolstoelplaatsen is achteraf niet mogelijk.
  • Wijzigingen in de cast voorbehouden - De producent van The Addams Family kan de rolbezetting door een bepaalde artiest nooit garanderen omdat dit altijd onderhevig kan zijn aan ziekte. Dit is géén reden voor restitutie van uw reeds gekochte tickets.
  • Uitgezonderd vakantieperioden is de responstijd op uw vraag ongeveer 2 tot 5 werkdagen.
  • De show duurt inclusief pauze circa 150 minuten.
  • Iedere bezoeker, ongeacht de leeftijd dient een geldig ticket voor de voorstelling te kunnen overleggen om toegang te krijgen tot de zaal.
  • De adviesleeftijd die gehanteerd wordt voor The Addams Family is 10 jaar en ouder.
  • U dient zich op tijd voor aanvang van de voorstelling in de zaal te begeven. Houdt daarbij rekening met verkeersdrukte en parkeren. Laatkomers kan de toegang tot de zaal ontzegd worden tot na de pauze. Indien u toch later wordt toegelaten in de zaal, dient u de aanwijzingen van de zaalwachten m.b.t. de zitplaats strikt te volgen.
  • In het theater waar de productie speelt is het niet toegestaan om beeldopnames te maken ten behoeve van uw Vlog, YouTube kanaal, commerciële uitingen of voor uitingen op bijvoorbeeld Social Media, zonder dat hier vooraf toestemming voor is gegeven door de producent. Dit geldt zowel voor opnames in de openbare ruimten als in de theaterzaal. Indien u zich niet aan bovenstaande houdt, wordt u naar buiten geleid en wordt u de toegang tot het gebouw ontzegd.
  • Er kunnen tijdens deze productie video-/foto-opnames voor commerciële en/of promotionele doeleinden met publieksshots gemaakt worden door een fotograaf/medewerker van de productie.
  • Door ons ticket verkoopkanaal Eventim worden de volgende cadeaubonnen geaccepteerd: Cadeaubon van Eventim, Podium Cadeaukaart en de Nationale Entertainmentcard. Koopt u uw tickets via het theater, dan dient u hier te vragen welke cadeaubonnen geaccepteerd worden.
  • Vragen m.b.t. tickets dient u voor te leggen bij de organisatie waar u de tickets heeft gekocht.
  • Vragen omtrent het parkeerbeleid dient u bij de desbetreffende locatie voor te leggen.
  • Informatie m.b.t. de openingstijden van de kassa, de locatiegegevens, catering en parkeren treft u op de pagina Waar&Wanneer bij de betreffende locatie.
  • Helaas kunnen wij geen speciale verzoeken inwilligen aangaande meet & greet, gastoptredens of aankondigingen vanaf het podium tijdens de show (denk hierbij aan meedansen/-zingen, huwelijksaanzoek, opdragen van een song).

Pers

Indien u meer informatie, beeldmateriaal en/of interviewaanvragen wenst, kunt u contact opnemen met Maxim Bezembinder.

E-mailstuur een e-mail

Privacyverklaring

Bekijk hier onze privacyverklaring of wijzig uw cookie instellingen.

Sponsoren & Partners

Vragen / opmerkingen?

Wordt uw vraag niet met de informatie hiernaast beantwoord dan kunt u ons altijd mailen. Vul het onderstaande formulier in en wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. De responstijd op uw vraag is ongeveer 2 tot 5 werkdagen.

Velden met een * zijn verplicht